Зміни в реєстрі зобов’язань

Наказом міністерства фінансів України від 10/07/2020 N 408 внесені сергові зміни в порядок реєстрації і обліку бюджетних зобов’язань…

Для реалізації змін в системі ІС-ПРО (ВЕРСІЯ 7.11.038) необхідно зробити наступне…

  1. Завантажити архів із шаблонами нових звітів
  2. Файли із шаблону зкопіювати в папку REP серверноъ частини системи ІС-ПРО (із заміною)

Для роботи із новими шаблонами звітів рекомендуємо створити комісію, або кілька комісій при необхідності..

Для цього

  • Меню “Керування фінансовими розрахунками” – “Розрахунки з контрагентами” – “Налаштування”

  • “Довідники” – “Комісії(підписи)”
  • Права кнопка миші – Створити(Ins)

  • Тип комісії – Робоча
  • Заповнити поля
    • Дата комісії – 01/08/2020 (Як приклад)
    • Найменування – Для підпису зобов’язань (приклад) . Назву потрібно давати так, щоб по ній Ви розуміли для чого комісія
    • У вікні “Підписи” Добавити(Ins) запис із статусами
      • Керівник фін служби
      • Виконавець
    • В полі Табельний номер можете вибрати відповідного працівника із списку
    • Поля ПІБ і Посада коригуються згідно вимог казначейства

При необхідності Ви можете створити кілька комісій..

Робота із реєстром зобов’язань.

Для роботи вивбираємо шаблони:

  • FR Реєстр зобовязань (10/01/20) з експортом в dbf (RD30_002)
  • FR Реєстр фiнансових зобовязань (10/01/20) з експортом в dbf (RD64_003)

 

При формуванні звіту

  • в області підпис включаємо опцію “З робочої комісії”
  • В полі “Вибір комісії” вибираємо відповідну комісію

 

В результаті ми отримуємо:

  • Мати різну кількість варіантів підписів для зобов’язань
  • В любий момент змінити/добавити підписи згідно до вимог вашого казначейства

, , , ,