Наказом міністерства фінансів України від 10/07/2020 N 408 внесені чергові зміни в порядок реєстрації і обліку бюджетних зобов’язань…
Для реалізації змін в системі ІС-ПРО (ВЕРСІЯ 7.11.038) необхідно зробити наступне…
- Завантажити архів із шаблонами нових звітів
- Файли із шаблону зкопіювати в папку REP серверноъ частини системи ІС-ПРО (із заміною)
Для роботи із новими шаблонами звітів рекомендуємо створити комісію, або кілька комісій при необхідності..
Для цього
- Меню “Керування фінансовими розрахунками” – “Розрахунки з контрагентами” – “Налаштування”
- “Довідники” – “Комісії(підписи)”
- Права кнопка миші – Створити(Ins)
- Тип комісії – Робоча
- Заповнити поля
- Дата комісії – 01/08/2020 (Як приклад)
- Найменування – Для підпису зобов’язань (приклад) . Назву потрібно давати так, щоб по ній Ви розуміли для чого комісія
- У вікні “Підписи” Добавити(Ins) запис із статусами
- Керівник фін служби
- Виконавець
- В полі Табельний номер можете вибрати відповідного працівника із списку
- Поля ПІБ і Посада коригуються згідно вимог казначейства
При необхідності Ви можете створити кілька комісій..
Робота із реєстром зобов’язань.
Для роботи вивбираємо шаблони:
- FR Реєстр зобовязань (10/01/20) з експортом в dbf (RD30_002)
- FR Реєстр фiнансових зобовязань (10/01/20) з експортом в dbf (RD64_003)
При формуванні звіту
- в області підпис включаємо опцію “З робочої комісії”
- В полі “Вибір комісії” вибираємо відповідну комісію
В результаті ми отримуємо:
- Мати різну кількість варіантів підписів для зобов’язань
- В любий момент змінити/добавити підписи згідно до вимог вашого казначейства