Як створити комісію (фін облік)…

Меню: Керування фінансовими розрахунками – Облік грошових коштів – Налаштування

Закладка: Довідники- Комісії

Для створення комісії встановити курсор у вікно реєстру комісій і натиснути Ins

Відкриється вікно вибору комісії.  Вибрати тип комісії :

  • Робоча (для документів)
  • Інвентаризаційна

Можна створювати необмежену кількість комісій..

Після вибору типу комісії відкриється вікно Редагування комісії. В шапці вводите поля:

  • Дата комісії  – дата початку дії комісії
  • Найменування – Довільний текст. Полегшує вибір комісії (коли їх багато) при формуванні друкованої форми
  • Тип документу – Назва документу згідно якого призначена комісія
  • Дата документу – Дата документу згідно якого призначена комісія
  • Номер документу  – Номер документу згідно якого призначена комісія

У вікні Підписи по клавіші Ins формується склад комісії.. Заповнюються поля:

  • Статус. Вибирається із списку
  • Табельний номер. Вибирається із списку працівників
  • ПІБ – заповнюється автоматично при виборі працівника. При необхідності коригується
  • Посада – заповнюється автоматично при виборі працівника. При необхідності коригується
  • Посада скороч. – заповнюється автоматично при виборі працівника. При необхідності коригується

 

В результаті у Вас буде створена комісія. Якщо робоча і інвентаризаційна комісія має однаковий склад – вводяться кожна комісія окремо…

В результаті роботи  список комісій буде поповнюватися..

Старі комісії не коригуються. Вони потрібні для збереження історії!!