Видача коштів під звіт / банк

Видачі коштів під звіт в системі ІС-ПРО можна розбити на наступні етапи:

  1. Формування відомості на видачу коштів
  2. Формування документу оплати – Платіжне доручення
  3. Реєстрація документу оплати  у виписці банку

Формування відомості на видачу коштів

Облік грошових коштів – Розрахунки з підзвітними особами – Відомість видачі під звіт

  • Меню Реєстр –  Створити- Видача через банк

При виборі пункту Видача через касу вводяться реквізити відомості:

  • Номер – номер відомості
  • Дата – дата формування (цією ж датою формується платіжне доручення)
  • Найменування – Найменування відомості (довільне)
  • Валюта – валюта у якій видаються кошти по відомості
  • Контрагент  – банк, на який буде формуватися платіжне доручення
  • Розрахунковий рахунок – Р/Р для платіжного доручення
  • Призначення платежу –  для формування платіжного доручення
  • Рахунок платника – Р/Р з якого будуть перераховуватися кошти. Вибирається із карточки підприємства

Всі поля за виключенням Найменування обов’язкові для заповнення…

  • Нажимаємо Ок. В реєстрі відомостей появиться новий запис.
  • Відкриваємо відомість. (Встановити курсор на відомість –Enter)
  • Для спрощення вводу бажано виконати налаштування відомості. Меню Сервіс –  Налаштування
    • Рахунок за замовчуванням зазначається рахунок, який внесеться в записи по співробітниках автоматично.
    • При встановленому параметрі Автоматично заповнювати аналітику із поля «Співробітник» поле Кореспонд. Рахунок та поле Код аналітичного обліку заповнюються автоматично.
    • При необхідності заносити одного працівника в відомість більш ніж один раз необхідно встановити параметр Не контролювати повторення співробітників.

  • Створюємо новий запис (добавляємо у відомість працівника) – Меню: Реєстр Створити (Ins)
  • Заповняємо поля
    • Робітник – вибирається із списку працівників
    • Підрозділ – заповнюється автоматично при виборі працівника
    • Посада– заповнюється автоматично при виборі працівника
    • Відрядження – у випадку, якщо використовується модуль “Облік кадрів” вибирається наказ із реєстру наказів
    • До виплати – вводиться сума
    • Виплачено – вводиться сума. Залежно від налаштувань вводиться вручну, або заповнюється автоматично. Можна заповнити автоматично по всім працівникам (меню Реєстр – Виплатити)
    • Коресп. рахунок  – залежно від налаштувань вводиться вручну, або заповнюється автоматично
    • Код ан. обліку – залежно від налаштувань вводиться вручну, або заповнюється автоматично під час вибору рахунку
    • Шифр ПЗ – не заповнюється
    • Особовий рахунок – заповнюється автоматично у випадку, якщо у працівника в банку є відкритий рахунок і він внесений модулі “Облік заробітної плати”

Таким чином добавляємо необхідну кількість працівників у відомість..

Відомість:

  • Друкуємо-  Реєстр – Друк
  • Перевіряємо
  • Зберігаємо –  Правка – Зберегти (F2)
  • Виходимо – Реєстр – Вийти (Esc)

Формування відомості завершено

Формування документу оплати:

  • Встановити курсор на відомість
  • Меню Реєстр – Сформувати виплату по відомості (Alt+F3)  – створюється платіжне доручення в модулі Платіжні документи.
    • При формування платіжного доручення програма запропонує вибрати журнал в якому буде створено платіжне доручення
    • По завершенню створення платіжного доручення появиться відповідне  повідомлення..
  • При формуванні реєстру фінансових зобов’язань необхідно створене платіжне доручення прив’язати до фінансового зобов’язання!

Виходимо із модуля (Меню Реєстр – Вихід (Esc))

Реєстрація документу оплати

  • Облік грошових коштів – Розрахункові і валютні рахунки –  Виписки банку
  • Вибрати рахунок по якому вводиться виписка
  • Створити запис
  • Відкрити робочий день
  • Меню Реєстр – Створити  -Видача в підзвіт – створиться документ
  • В полі Документ вибрати тип документу – платіжне доручення

  • В полі вибрати платіжне доручення створене на підставі відомості
  • Сформувати проводки (Меню Операція – Проводки (Alt+E)
  • Передати проводки в головну книгу

,